Restoranlar için internetten sipariş almanın faydaları

Restoranımın Neden İnternet Sitesi Olmalı ?
21.09.2016

Yıllardır telefon ile sipariş alan restoranlar son yıllarda hızla web sitesi ve mobil uygulamalar yaptırarak yada hali hazırda hizmet veren platformlara üye olarak internet üzerinden sipariş almaya başlıyor. Bunun başlıca nedeni yeni nesil müşterilerin tabir yerinde ise üşengeç olması. Telefon ile arama yapmak ve fiyatları tek tek öğrenmek artık çok geçmişte kaldı. Müşteriler internet üzerinden varsa restoranların kendi sitesinden menüsüne bakıyor ve hatta güvenilir buldukları ve anında iletildiğine emin oldukları durumda siparişlerini internet sitesinden veya mobil uygulamalarından veriyorlar. Özellikle ev yemekleri , pizza , dünya mutfağı gibi kategorilerde hizmet veren paket servis restoranları broşürlere sığmayan ve günlük güncellenen menüleri ile telefondan sipariş almak neredeyse imkansız hale geliyor.

İnternet üzerinden sipariş almanın faydalarını başlıklar halinde özetlemek gerekirse:

  • Müşteriler için kolay sipariş verebilme imkanı
  • Meşgul çalan telefon yüzünden vazgeçen müşterileri yakalama
  • Güncel menü ile anlaşmazlıkların ve güvensizliğin giderilmesi
  • Ürün özelliği çok olan firmalarda kullanıcıya özel ürünlerin hatasız üretilmesi (Pirinç pilavı yerine bulgur pilavı isteme vb)
  • Müşterilere kolay bir şekilde yeniden ulaşım ve kampanya
  • Entegre çözümler ile unutulan kaybolan sipariş fişi / notunun önüne geçme